20131202

Hur var helgen då. Jotack. Sittning i lördags vilket var kul. Var mycket folk från SLUSS och Ultuna här = nästan lika mycket killar som tjejer för en gångs skull. Alla (vi Skarafolk) var förvånade över hur många kostymer det faktiskt var i Smedjan när sittningen började. Maten var dock lite tråkig den här gången tyckte jag. Vegetarisk paella är inte riktigt min favv. Men skit samma, sittning är trevligt ändå. 
 
Att lyckas få en bra bild på frippan är ju inte riktigt det lättaste med en tafflig mobilkamera, meeeen här är jag och min svindyra (65kr) klänning. Nått annat än jeans/onepiece/stallkläder
 
 
 
På söndagen gjordes det inte mycket. Klev upp vid halv 3, hämtade pizza och låg på soffan och kollade Greys hela dagen. Sjukt trevligt att inte göra något.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Såå fint gumman, bild på klänningen också.

Svar: Hah du får ju faktiskt inte säga något annat än fint med tanke på att du bör vara ytterst partisk eftersom du är min mor. Ingen bild på klänningen, sorry, får bli nästa gång jag har den
Linnea

2013-12-02 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0