20130827

Lite dött på sista tiden. Har ju i alla fall vart hos min käre bror i Norrköping. Så kom babybro också dit på lördagmorgon och vi lallade runt på stan, drack kaffe och käkade glass. Sen skulle babybro klippas för han såg ut som en skogsmänniska och det passar ju sig icket på Ingrid där han jobbar..
På kvällen åkte vi till Marcus kompisar och grillade och hängde. Det var trevligt.
Söndag åkte jag och Marcus till Linköping och babybro tog tåget tillbaks till Sthlm. Fick träffa Kristina lite snabbt och det var kul, sen åkte jag vidare till Emelie och Niklas och satt där ett par timmar och snackade skit innan jag körde mot Skara igen. Var också trevligt det
 
 
 
(Observera den nya ordningen på folket samt att jag ser ut att vara typ 42 år gammal..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0