20130807

8 arbetsdagar kvar, sen har jag sommarlov! Ska bli sjukt roligt och skönt att vara lite ledig och roadtrippa runt i Sverige, ser verkligen fram emot det! Men samtidigt ska det bli tråkigt att sluta jobba, har ju trivts så himla bra på Viking.
 
Idag fick mina små gulingar vila. Gjorde en ansats att städa men kom inte så jättelångt. Har däremot lagat lite mat och gjort matlåda till imorgon. På fredag är jag ledig och det ska bli skitskönt! Första sovmorgonen 3 veckor!! Bara för det lär jag säkert vakna svintidigt och vara råpigg..
Ska försöka sammanställa lite ekonomiska grejer för SWR till styrelsemötet imorgon. Skulle även behövt köpa en ny skrivare, men det har jag inte hunnit. Kanske på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0