20130801

Jag blir så kär i min lille Paj
Åkte och hoppade idag, hon var så jävla peppad så det enda jag får göra är hålla i henne och styra lite. Kom dock på att det går marginellt bättre om jag försöker mig på att typ bestämma när vi ska hoppa av och sånt. Men hon bara hoppade och hoppade och var riktigt taggad på livet. Sjukt kul! Hade med Emma och Elin också som slavade och höjde och sänkte hindrena, alltid kul och trevligt med sällskap när man rider. När vi hoppat klart mätte jag det högsta hindret. Eftersom jag tänkt hoppa 70cm på söndag hoppades jag att hindrena idag skulle ligga på runt 70-80. Blev sjukt paff och imponerad av oss båda när det visade sig att det visst låg på 90 cm! Nu hoppas jag verkligen att 70 känns som minihinder på söndag, men kul ska det bli i alla fall!
Sen fick hon ett riktigt ordentligt bad. Fick äntligen chans att testa dom K9 grejerna jag vann. Är inte så impad av färgschampoot tyvärr, tror jag fortsätter använda det på mig själv istället. Men balsamet däremot! Sjukt bra skit kan jag meddela! Men hur glanssprayen funkar har jag inte riktigt något uttalande om än. Men jag kan lätt lova att hon lär vara den bäst luktande hästen i hela Avesta!
 
 
Igår testade jag mina nya lindor jag tänkte ha på henne. Rätt bra mycket färg på dom kan jag lova! Blir nog fint till filten också
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0