20130422

Att skriva om alpackor gick inte så bra. Kom på den briljanta iden att baka chocolatechip-muffins mitt i allt. Dom blev faktiskt rätt så goda, och bara lite torra... Börjar fundera på om det inte är så att jag håller på att odla en hjärntumör eller liknande som får mig att göra konstiga saker. Baka, laga mat och vara huslig och grejer är ju verkligen inte min stil. Vad är det så pågår? Vad pysslar min skalle med egentligen?
 
 
Efter att ha tryckt i mig tre stycken har jag nu övergått till att läsa klart det vi ska ha seminarium om imorgon. Får läsa djurensrätts åsikter om djurskyddslagen. Började ju läsa den förra veckan som tur var, har mindre än hälften kvar.. Kan det inte bara bli helg istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0