20130417

Vilken dag det har vart..
Genetikföreläsning på morgonen. Var så sjukt trött av någon anledning så jag höll på att somna vilket ju är dumt eftersom det ändå är intressant.. Efter föreläsningen blev det lite PBL, sen S.U.G-möte och sen fick jag åka hem. Fick ett samtal som fick mig lite på dåligt humör, min och Pajs tävlingssäsong får tyvärr vänta ännu lite till... Tog ut Paj och kände mig extremt omotiverad till att egentligen göra något vettigt, men den lille hästen gjorde allt jag bad direkt utan något knussel alls. Efter en liten stund vände mitt humör eftersom det är omöjligt att vara sur när hon bara går runt och är chef. Älskar dagar när allt som bara funkar med henne, blir så himla glad och stolt över oss båda! Galoppen satt som en smäck och vi fick till ett sånt jävla bra byte så jag ville lägga mig ner och grina lite. På ett bra sätt alltså, men det gjorde jag inte utan jag behärskade mig och berömde ihjäl den lille grisen och gick in. Det är helt sjukt hur mycket lycka alla människor som inte håller på med hästar missar. (Nej jag tror inte man kan bli lycklig genom något annat än hästar, sa jag att jag var nördig eller)
 
 
Notera gärna hur skitig hennes man är.. Hon har gjort en lerinpackning på den och resten av kroppen får också sig en omgång varje dag. Kajsa är likadan. Men jag börjar se ljuset i tunneln på Kajsas fällning nu, känner sommarpälsen på vissa ställen. Varje gång jag står och hårar av henne blir jag lika sugen på att göra kläder av allt det hår som är under magen, helt galet mjukt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0