20130414

Är vansinnigt trött
 
Sittning igår. Det var sjukt roligt. Först lite förfest hos Tezz, sen middag, sen pub, sen efterfest.
Vad bra nivå på alla människor, mycket nytt folk också, trandans av nästan alla killar på plats, jag hittade pengar på golvet, god mat, bla bla bla. Blev tv-spelsefterfest hos och jag var sjukt skillad på Mario. Så pass att jag blev imponert av mig själv!
Idag har jag ont i mitt vänstra knä. Min coola idrottsskada (blev tacklad under brännbollen, som vi fö vann i Örebro) som jag drog på mig blev dock inte direkt bättre av att vingla runt på 13cm klackar. Men dom skorna är ändå oväntat bekväma! Tog dock inte någon bild på mig själv, men det må va så att nån annan lyckades med det konststycket. Var i alla fall sjukt fräsch (som alltid på fest hööhöhö). Är ju inte så ofta man får ha klänning och grejer så det gäller ju passa på när det är sittning!
 
Vaknade rätt tidigt idag enligt plan. Skulle hem och mocka hage. Har tömt den ena nu och tänkte att den ska få stå nån vecka till innan jag byter till dom. Började mocka ur den stora också, rätt bra mycket enklare med traktorn än att behöva gå med skottkärran som det inte ryms nå i heller.. Dock blev det ju lite uppkört precis vid grinden, men skit samma. Höll i alla fall på med det där i runt 7 timmar idag. Var sjukt trevligt väder! 
Känner dock att jag börjar bli rätt bra trött nu. Efterfest till efter 4 igår och vaknade runt 9 imorse...
 
 
Min sketna grep gick ju sönder i veckan också så i fredags var jag och köpte en ny, okrossbar sak. Funkar fint so far..
 
 
Göran och Birgitta är i Berlin i ett par dagar, så jag och Tessan chillar, äter popcorn och kollar på Star Wars och får lite barndomsflashbacks..
Får se hur länge det tar innan jag somnar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0