20130411

Jobbade i puben igår. Var musikquiz för kvällen. Kom faktiskt en hel del folk och det var trevlig stämning. Extra trevligt för allt folk gick hem tidigt så vi kunde stänga. På väg hem gjorde jag månadens goda gärning. 
Blev stoppad av två Skarakillar (dom finns tydligen) som hade varit ut på vanlig krog (det finns tydligen också) och frågade om inte jag kunde köra hem dom. Eftersom jag är så våldsamt trevlig så gjorde jag det. Den ena var tydligen på nå sätt släkt med Bert Karlsson (han finns också tydligen trots att jag tvivlar lite) och bodde dessutom granne med honom (så eventuellt har jag sett hans hus, om han nu finns). 
Bara för det här borde jag få en extra plats i himlen. Man ska vara snäll ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0