20130410

Jag pratar för mycket med mig själv. Om nån skulle sätta upp en mikrofon nånstans här i mitt hus, eller i min bil skulle folk antagligen spärra in mig... Men ikväll ska jag jobba i puben bland andra människor och få prata med dom. Nu ska jag dock ut och rida i solen..
 
Drömde föresten att jag skulle vara med i nån matlagningstävling och hade en asbra plan på vad jag skulle göra. Kommer ihåg att det skulle bli så jävla bra och gott. Men på nå sätt lyckades jag ändå misslyckas totalt med det. Tolkar det som att jag är så våldsamt dålig på att laga mat att jag inte ens kan göra det i mina egna drömmar. Taskigt, speciellt när man har en mor som jobbar med att lära folk att laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0