20130401

Och där var påsken officiellt slut..
 
Idag har jag roat mig med att byta däck på bilen och transporten. Det gick bra och alla bultar lossade så fint. Inte som när jag hade dom där jävla låsbultarna som aldrig släppte. Dom drev mig till vansinne kan jag lova!
Gammal bult, ny bult.. Lite skillnad...
 
 
När jag var klar med däcken for jag och Paj till Lidköping och tränade för Staffan. Ville som sagt komma igång lite mer med galoppen och speciellt vänsterfattningarna som vi inte fått till. Där har hon velat kasta upp huvudet och springa in i galoppen som en liten crazyhorse, men Staffan visade, som vanligt med enkla medel, hur jag ska få till bra samlade fattningar. Så vi fick till ett par som var riktigt bra. Nu vet jag vad vi ska träna på. Så sa han även att vi nästa gång kan börja kolla mer på stop och att han gärna sitter upp och testar henne lite då. Ska bli skitkul det!!
 
Nu ska jag fortsätta kolla Dexter som jag absolut inte gjort alls under veckan...
Varför spendera påsken i fjällen som andra normala människor när man kan vara hemma med en seriemördare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0