20161212

Haft en helt okej helg. Först julmiddag med jobbet i fredags, det var trevligt. Liiite besviken på maten dock, av varmrätterna fanns det två saker jag kunde äta av. Mer vegetariska alternativ på sillbordet dock, och givetvis dessertbordet! Men som sagt, bara två varmrätter. Lite trist när det ändå är beställt veg.. Nåväl.
På lördag styrde vi mot Ulricehamn och middag hos Kim. Sofia, Erik, Johanna och Emil kom också. Körde pictionary och lite annat. Riktigt kul! Även en lång natt blev det... Söndagen gjorde vi inte så mycket alls. Körde hem och såsade kvällen på soffan bara. Gött!
 
Imorgon var tanken att jag skulle åka och rida för Walle. Hittade ju två presentkort på lektioner som jag glömt bort, sist jag städade. Men nu håller Evves bil på att paja igen så den ska in på verkstaden imorgon. Så för att hon ska kunna jobba får hon ta min bil och jag flyttade lektionen till torsdag istället. Hoppas bara bilen inte har något allvarligt fel utan att det går tämligen enkelt, och billigt, att fixa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0