20161206

Blev en rätt lugn helg. Åkte på clinic i lördags och det gick riktigt bra. För det första stod hon jättefint hela vägen dit och hem, för det andra gick passen riktigt bra. Är dock lite skillnad på hur Lasse och George gör vissa övningar (givetvis) men det är ju alltid bra att ha flera olika övningar. Speciellt de dagar då Pajs inte riktigt är sugen på att göra det jag tänkt, då får man lura henne genom att snirkla runt det verkliga målet och då går det lite bättre
 
Idag flexade jag ut tidigt och tänkte att jag skulle rida innan det blev mörkt. Men så fort jag gick utanför dörren ville jag krypa ner under en varm filt för det var svinkallt ute (ja jag har blivit mesigare sen jag flyttade söderut...) Istället städade jag hela huset. Nåväl allt utnom loftet för det orkade jag inte med. Och nu har jag precis blivit klar. Ska såsa på soffan tills Evve kommer med pizza. Smarr
 
Kan även tillägga att bilen går sjuuuuukt smooooth. Stor skillnad på gamla däck och nya däck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0